خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

انواع سمعک از لحاظ شکل ظاهری

سمعک‌های داخل گوش همانطور که از اسمش پیداست داخل گوش قرار می‌گیرند و قابل رویت نیستند البته این مورد به مدل سمعک و تکنولوژی ساخت آن ارتباط دارد. بسیاری از افراد مایلند جهت بالا بردن اعتماد به نفس خود از این مدل سمعک استفاده کنند.


رسيور داخل كانال گوش
در سمعک ریک رسیور داخل کانال گوش قرار میگیرد و نسبت به سمعک پشت گوشی معمولی کوچکتر هستند و صدای بهتر وبا کیفیت تری دارند، زیرا رسیور داخل مجرای گوش و نزدیک به پرده گوش قرار می گیرد.
این سمعک به علت اینکه فاصله بین میکروفن و رسیور زیاد است، سوت سمعک ندارد و چون مجرای گوش توسط قالب پر نمی شود، فاقد اکو و پیچش صدا می باشد. سمعک ریک برای کم شنوایی ملایم تاکم شنوایی عمیق مناسب است. در مدل سمعک دیجیتال هوشمند و سمعک فراهوشمند شارژر سمعک وجود دارد.
سمعک داخل گوشی نامریی
درسمعک نامرئی یا سمعک داخل گوشی گاهی از گوش بیمار قالب گوش گرفته می شود. همه قطعات سمعک درون قالب و پوسته جایگذاری می شود و بدون نیاز به قالبگیری سمعک، همان لحظه تحویل داده می شود.(سمعک 2018 – سمعک 2019)؛ بسته به میزان کم شنوایی، اندازه سمعک مختلف است. هرچه میزان کم شنوایی بیشتر باشد اندازه سمعک هم بزرگتر می شود.
از مزایای این سمعک می‌توان ظاهر کوچک، نامرئی بودن، نیازمند نظافت بودن و شنوایی تا 85 دسی بل را برشمرد.
سمعک پشت گوشی
اولین مدل سمعکی که انبوه سازی شد و مورد استقبال عمومی بیماران کم شنوا و ناشنوا قرار گرفت سمعک پشت گوشی یود که هنوز هم شایع ترین نوع سمعک در بین مردم است.

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید