خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

سمعک نامریی

سمعک نامریی همانطور که از نامش پیداست، کاملا داخل گوش قرار می گیرند، اجزا مختلف سمعک همگی درون پوسته سمعک قرار دارند و در گوش هم، دید بسیار کمی دارند. سمعک نامریی برای کم شنوایی ملایم تا شدید مناسب است.

در بعضی از مدل های سمعک نامرئی، از گوش بیمار قالبگیری می شود و قطعات سمعک درون پوسته ساخته شده جاگذاری می شوند.
اما سمعک نامرئی جدید (2019-2020)، توسط ربات در کشور سازنده، ساخته می شوند. این مدل از سمعک نامریی به قالبگیری نیازی ندارند و تحویل همان لحظه است.
افرادی که علاقه ندارند سمعکشان دیده شود، کاندید مناسبی برای سمعک نامریی هستند. چون کاملا درون گوش مخفی می شوند. البته این مورد به مدل سمعک، شنوایی سنجی و تکنولوژی ساخت سمعک ارتباط دارد. بسیاری از افراد مایلند جهت بالا بردن اعتماد به نفس خود از سمعک نامریی استفاده کنند.
سمعک نامریی، کوچک ترین سمعک با طبیعی ترین صدا و راحتی قرارگیری
به هنگام گذراندن اوقات فراغت با افراد خاص زندگیتان , یا دیدار یک فرد جدید, جدیدترین سمعک نامریی به شما تضمین می دهد که هیچ کس متوجه قرار داشتن سمعک بر روی گوش های شما نخواهد بود. سمعک نامریی یکی از کوچکترین سمعک  موجود در دنیای شنوایی این امکان را دارد که در همان لحظه ی انتخاب, بر روی گوش های شما قرار گیرد. به کمک سر سیلیکونی نرم که امکان قرارگیری راحت در داخل گوش را فراهم می کند.
در یک خیابان شلوغ ,دفتر اداری یا رستورانی پر همهمه, در هر کجا که سطح بالایی از نویز محیط حکمفرماست ,مکالمه و ارتباط نیازمند تلاش و تمرکز است. سمعک نامریی این چالش ها را به مهارت پشت سر میگذارد. سمعک نامریی با تمرکز بر روی آنچه که اهمیت دارد, مانندگفتگوی طرف مقابل, با فیلتر کردن نویز ناخواسته ی پس زمینه به راحتی شنوایی کمک می کند.. شما به راحتی آنچه که مایل به شنیدن آن هستید را می شنوید. تمام روز و در هر موقعیتی.
برخلاف سمعک هایی که در پشت گوش قرار می گیرند, میکروفن سمعک نامریی صدا را از داخل کانال گوش دریافت می کند. این ویژگی این امکان را برای شما فراهم می سازد تا تماس های تلفنی و صدای موزیک را به صورت طبیعی بشنوید. همچنین می توانید از هدفون های روگوشی استفاده کنید. استفاده از سمعک نامریی بسیار طبیعی است آنقدر طبیعی که شما وجود سمعک در داخل گوش های خود را فراموش خواهید کرد.  

یکی از انواع سمعک نامرئی، سمعک سیلک می باشد که این سمعک در حال حاضر جزو کوچکترین سمعک‌های موجود در بازار می باشد. ما خرید سمعک سیلک را به شما پیشنهاد می دهیم.


مزیت سمعک نامرئی
•    کنترل کامل سمعک نامرئی در دستان شما
•    نهایت ناپیدایی با سمعک نامرئی
•    سمعک نامرئی از مجموعه سمعک های 2020-2019، ۲۰٪از مدل های قبلی سمعک داخل گوشی کوچکتر است و عملا بر روی گوش ناپیداست.
•    سمعک نامرئی در اندازه های مختلف برای سایز های مختلف گوش، موجود هستند. و سر سیلیکونی نرمی دارند که به راحتی تعویض می شوند.
•    با توجه به رنگ قرمز برای گوش راست و رنگ آبی برای گوش چپ، به راحتی می توانید سمعک نامرئی را داخل گوش قرار دهید.
•    با استفاده از اپلیکیشن موبایل به راحتی می توانید سمعک نامریی خود را به صورت بی سیم تنظیم کنید.
در صورت نداشتن تلفن هوشمند از ریموت کنترل می توانید بهره ببرید.
•    با میکروفن چرخشی سمعک نامرئی جدید، صدایی واضح و شفاف حتی در محیط های پر سرو صدا را تجربه کنید.
•    تکنولوژی جدید سمعک نامرئی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در محیط های پر سر و صدا مانند رستوران، سالن کنفرانس و مهمانی ها به راحتی گفتار را تفکیک شده بشنوید و سروصداهای محیط بر کیفیت شنیدن شما تاثیری نگذارد.
•    با اپلیکیشن myHearingسفر آسوده ی شما به دنیای شنوایی بی دردسر, بیش از پیش آسان می شود. این برنامه به شما کمک می کند تا در زمان کوتاه به سمعک نامرئی خود عادت کنید. شما می توانید تمرینات خاص شنوایی را دنبال کنید, از راهنمای کاربر استفاده کنید و در هر کجا که هستید با متخصص شنوایی شناس خود در ارتباط باشید.
•    برای افرادی که از وزوز گوش رنج می برند، سمعک نامریی 2020-2017 را توصیه می کنیم تا هرچه سریعتر درمان وزوز را شروع کنند.

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید