خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

سمعک از لحاظ تکنولوژی و کیفیت

انواع سمعک به عنوان تقویت کننده برای افراد کم شنوا یا سخت شنوا استفاده می شود. سمعک دیجیتال متناسب با میزان کم شنوایی است.در مدل بسیار بالای سمعک هوشمند، شرایط نقد و اقساط با چک معتبر بانکی پذیرفته می شود.


کلینیک سمعک برتر/سمعک در میرداماد انواع سمعک دیجیتال، سمعک هوشمند، سمعک نامریی و سمعک فراهوشمند را در اختیار شما قرار میدهد. وظیفه اصلی انواع سمعک دیجیتال، سمعک هوشمند و سمعک فراهوشمند تقویت میزان صدا می باشد. عملکرد سمعک مختلف با کیفیت مختلفی انجام می شود.
سمعک آنالوگ
سمعک آنالوگ به صورت دستی و پیچ روی سمعک تنظیم می شود. از معایب بزرگ سمعک آنالوگ میتوان به عدم یکنواختی صدا در محیط های مختلف اشاره کرد.
بیماران مشکلات خود را اینگونه بیان می کردند که صداها خیلی کم یا خیلی بلند و آزاردهنده می باشند، یا صداهای محیطی آزاردهنده هستند و کاربران سمعک آنالوگ، به علت صدای اضافه در سمعک و یا تقویت بیش از اندازه صداهای بلند، هیچوقت راضی نبودند.
سمعک آنالوگ بسیار سمعک ارزان برای بیماران می باشد. اما برای راحتی بیماران انواع سمعک نامریی، سمعک دیجیتال و سمعک هوشمند را توصیه می کنیم.
سمعک دیجیتال
سمعک دیجیتال متناسب با میزان کم شنوایی و برنامه ای که ادیولوژیست- شنوایی شناس تعیین می کند، با کامپیوتر تنظیم می شود. از دیگر ویژگی سمعک دیجیتال: مدارات پردازشی است که با توجه به تعداد باند و کانال سمعک دیجیتال، کیفیت صدا تغییر می کند. (یعنی علاوه بر تغییر ولوم صدا که در سمعک آنالوگ انجام می شود میتوانیم زیر و بمی صدا را در سمعک دیجیتال تغییر دهیم) و در نتیجه باعث جلب رضایت بیشتر بیمار می گردد، اما باز هم رضایت کافی را برای کاربران به همراه نداشتند به خصوص برای بیمارانی که علاوه بر مشکل کم شنوایی، درک شنوایی پایینی دارند .
سمعک دیجیتال جلو پیشرفت کم شنوایی را نمی گرفتند. اما در سمعک هوشمند این اصل رعایت شده است. در محیط هایی که چندین منبع صدا وجود داشت یا چندین نفر باهم صحبت می کردند، وضوح شنیداری برای بیماران بسیار کم بود. انواع سمعک دیجیتال برای بیماران، سمعک ارزان می باشد.
سمعک هوشمند در واقع همان سمعک دیجیتال هستند که با اضافه شدن مدارات پردازشی پیشرفته سطح کیفیت انواع سمعک تغییر کرده است. سمعک هوشمند با بهره گیری از میکروفن های پیشرفته سیگنال های گفتاری را ردیابی می کند و با کاهش نویز زمینه صدای واضحی را به گوش فرد می رساند.
همچنین وقتی فرد در محیط پرسروصدا و شلوغ قرار می گیرد اصوات آرام، گفتاری و بلند از هم تلفیق شده و در نهایت با سمعک هوشمند شنوایی ایده ال فراهم می گردد. در انواع سمعک هوشمند اکوی صدا نسبت به سمعک دیجیتال خیلی بهتر شده است. سمعک ارزان در سمعک هوشمند یافت می شود.
سمعک هوشمند پیشرفته/ سمعک فراهوشمند
سمعک هوشمند با برخورداری از تکنولوژی وایرلس، به منظور تبادل داده های میکروفن ها برای پردازش دو گوشی بین سمعک ساخته شده اند. از دیگر ویژگی انواع سمعک فراهوشمند–سمعک هوشمند جهت یابی باریک، جهت یابی دوگوشی، جهت یابی فضایی، سیستم دوگوشی محافظ باد،‌تمرکز بر روی گفتار و تعادل و یکنواختی صدا می باشد. بهبود درک گفتار در انواع سمعک فراهوشمند با کاهش نویز از همه جهات، حتی نویزهای باقی مانده بین سیگنال ها سمعک فراهوشمند و سمعک هوشمند بر اساس خواسته های بیمار شخصی سازی می شود تا نیازهایش به بهترین شکل ممکن رفع گردد.
بیمار در محیط های شلوغ سردرگم نمی شود بر خلاف سمعک دیجیتال، و اصوات را همانگونه که هستند دریافت میکنند. سیستم OVP دارند برای حذف کامل صدای اکو و پیچش در انواع سمعک هوشمند. میکروفن جهت دار چرخشی در سمعک هوشمند روی گفتارتمرکز می کند و سیستم نویز ریداکشن، صداهای اضافه را کم و در نتیجه مانند گوش واقعی عمل می کند. (جهت داری پیشرفته و قوی سمعک. درک گفتاری چندین گوینده در یک محیط دشوار شنوایی)
علاوه بر شنوایی هوشمند قادر هستند ارتباط بی سیم به طور مستقیم با وسایل مختلفی همچون تلفن، تلویزیون، پخش کننده موزیک و … داشته باشند. به طوریکه صداها مستقیم از دستگاه شنیده شود. سمعک ارزان در سمعک فراهوشمند یافت می شود. در مدل های بالای سمعک فراهوشمند و انواع سمعک هوشمند، شرایط نقد و اقساط با چک معتبر بانکی پذیرفته می شود.

علاوه بر انواع سمعک های که در بالا به آنها اشاره شد، میتوانید برای خرید سمعک کراس و خرید سمعک سیلک به کلینیک سمعک برتر مراجعه نمایید و بهترین و مناسب ترین سمعک را متناسب با نیاز خود تهیه بفرمایید.

 

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید