خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

جدیدترین و ریزترین سمعک

جدیدترین و ریزترین سمعک

1 سمعک مخفی سیلک
ریزترین سمعک داخل گوشی، سمعک سیلک از نوعCIC می باشد. هرچه کانال گوش شخص بزرگتر باشد، سمعک بیشتر به داخل گوش می رود و دید ندارد. در این سمعک ها اگر از پهلو یا از کنار به گوش نگاه کنیم نمای ظاهری آن مطلوب کاربران سمعک است.

جدیدترین سمعک مخفی زیمنس از نوع داخل گوشی، سمعک های سیلک X  می باشد. این سمعک ها علاوه بر اینکه دارای باند و کانال بالا بوده و در محیط های پر سروصدا شفافیت و وضوح گفتار بالایی دارند، دارای سنسور آکوستیکی – حرکتی نیز می باشند. سمعک مخفی داخل گوشی سیلک برای افت شنوایی تا 70 درصد مناسب است. پیشنهاد سمعک برتر برای شما این سمعک است.
جهت آشنایی بیشتر با سمعک سیلک به صفحه خرید سمعک سیلک مراجعه کنید.

 

محصولات جدید سمعک زیمنس (سیگنیا):

  • SILKNX
  • SILK PRIMAX
  • SILK X

مشاهده محصولات با جزئیات

سمعک زیمنس (سیگنیا)سمعک زیمنس (سیگنیا)

 

2 سمعک ریک

سمعک های ریک مخفی در چند مدل وجود دارند. اگر فرکانس های بم شما خیلی بهتر از فرکانس های میانی و فرکانس های زیر است توصیه ما به شما استفاده از سمعک ریک ACE  یا PURE  می باشد. این سمعک ها به علت این که تقویت کمی در فرانس های بم می دهند و نیز چون مجرای گوش باز است، حالت اکو و پیچی صدا برای این تیپ کم شنوایی بسیار کم خواهد بود. سمعک پشت گوشی ریک در مدل های باتری خور و شارژی موجود است. به علت پیشرفت تکنولوژی در سمعک های پشت گوشی ریک تقاضای بیشتری در استفاده از این سمعک ها وجود دارد. شنیدن تلفن مانند هندزفری، شنیدن صدای تلویزیون از داخل سمعک، استریو شدن صدای گوینده و افزایش درک شنیداری در جلسات و سمینار های مهم، بالا بردن صدای گوینده از پشت ماسک تمام دلایلی است که انتخاب این سمعک را نسبت به سمعک های دیگر بیشتر کرده است. جدیدترین مدل سمعک ریک در سمعک زیمنس، سمعک X  می باشد و در مدل های ACE که همان سمعک ریک نامریی است، مدل NX  و PX نام گذاری شده است.

 

محصولات جدید سمعک زیمنس (سیگنیا):

  • PURE312X
  • PURE10NX
  • PURE CHARGE & GO X

مشاهده محصولات با جزئیات

 

سمعک زیمنس (سیگنیا)سمعک زیمنس (سیگنیا) سمعک زیمنس (سیگنیا)

از کجا سمعک بخرم؟

سمعک برتر تلاش کرده تمام خدمات لازم برای مراجعه کنندگان از ارزیابی ها و تست های شنوایی لازم گرفته تا تجویز و آموزش و مشاوره در زمینه خرید سمعک را ارائه دهد.
سمعک برتر در نقاط مختلف تهران دارای شعبه است.

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید