خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

قالب های ضد آب

التهاب گوش شناگران
گوش شناگرSwimmers ear
اوتیت خارجی حاد عفونت منتشره مجرای گوش است که اصطلاحا گوش شناگر گفته می شود.


شنا یکی از ورزش‌های مفید و پرنشاطی است که انسان‌ها به‌خصوص جوانان، بسیاری از اوقات فراغت خود را بویژه در دوران تابستان و گرمای هوا به آن صرف نموده و بعضاً به‌طور حرفه‌ای بدان می‌پردازند. به‌هنگام شنا مجرای خارجی گوش و پرده تمپان به‌طور مستمر در معرض تماس با آب قرار می‌گیرد که در صورت وجود هرگونه آلودگی در آب استخر و یا ماندن آب در داخل مجرای گوش خارجی زمینه مساعدی برای رشد عوامل بیماری‌زا (قارچ‌ها، میکروب‌ها) و بروز بیماری در گوش فراهم می‌شود که به آن اوتیت خارجی یا گوش شناگر می گویند.شما نباید حتماً شناگر باشید تا به بیماری گوش شناگر مبتلا شوید افرادی‌که متناوباً در آب هستند یا عرق‌ریزی در گوش‌هایشان دارند مستعد ابتلاء به این بیماری می‌باشند. باقی‌ماندن در استخر برای مدت طولانی می‌تواند سطح اسیدی واکس گوش را کاهش دهد، که به باقی‌ماندن عفونت نیز کمک می‌کند
وقتی فرد در معرض آبهای آلوده قراربگیرد.دیگر دفاع گوش نیز موثر نیست وبا گوش درد شناگران وگوش درد تابستانی مواجه هستیم. کسانیکه عفونت مزمن در گوش میانی دارند و یا دچار پارگی پرده گوش هستند، با استحمام، استخر یا دریا این ترشحات تشدید می شود.
در استخرهای شنا انواع میکروارگانیزمها و قارچها وجود دارند، از سوی دیگر دستکاری گوش توسط شخص منجر به تخریب لایه اصلی کانال گوش می‌شود که در زمان حضور در آب، نرم و آسیب پذیر شده است..تخریب لایه یاد شده به عفونت گوش خارجی منتهی می‌شود که پیامد آن در ابتدا خارش و در نهایت دردهای شدید خواهد بود.
استفاده از ” قالب های ضدآب گوش “ راهی بسیار مناسب،علمی وبهداشتی برای پیشگیری از بروز همه موارد عنوان شده است.
فوائد قالب گوش:
این قالب ها همه ویژگی های لازم برای جلب رضایت شناگروپیشگیری از بیماری های فوق را دارا هستند:
برخلاف قالب های گوش موجود در بازار،این قالب هاتوسط ادیولوژیست ، برای هر فرد به صورت مخصوص و جداگانه تهیه می گردد و یک کپی از مجرای گوش می باشد. معنی سخن بالا این است، زمانی که شما قالب را در گوش خود قرار می دهید این قالب ذرهّ ای بزرگتر یا کوچکتر از مجرای گوش شما نیست وبا آن کاملا احساس راحتی می نمایید.

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید