خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

خرید سمعک اتیکن در میرداماد

خرید سمعک اتیکن در میرداماد

استفاده از سمعک یکی از راهکارهای رایج برای رفع مشکل کم شنوایی به شمار می رود. سمعک ها، دستگاه های بسیار کوچکی هستند که در پشت یا درون گوش های فرد قرار داده می شوند و با دریافت صداها و تقویت آن، شنیدن راحت و بدون مشکل را برای بیماران امکان پذیر می کنند.

امروزه در دنیا برندهای مختلفی در طراحی و تولید انواع سمعک فعالیت می کنند. یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در سطح جهان، برند اتیکن است که محصولات آن در کشور دانمارک تولید می شود. در کشورمان هم سمعک اتیکن توسط کلینیک سمعک برتر به عنوان نمایندگی توزیع و خدمات پس از فروش این برند به بیماران مختلف ارائه می شود. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی موضوع سمعک اتیکن و خرید سمعک اتیکن در میرداماد تهران بپردازیم.

معرفی مختصری از برند اتیکن

برند اتیکن توسط فردی دانمارکی به نام هانس دمنت در سال 1904 در کشور دانمارک پایه گزاری شد. دمنت در آن سال تصمیم گرفت برای درمان کم شنوایی همسرش وسیله ای کاربردی بسازد که تلاش های او سرانجام، به ساخت سمعک اتیکن منجر شد. این اتفاق باعث تاسیس برند اتیکن توسط وی شد. این برند را می توان از جمله قدیمی ترین برندهای جهان در ساخت انواع سمعک ها به شمار آورد. در حال حاضر هم برند اتیکن یکی از بزرگ ترین شرکت ها در تولید انواع سمعک و وسایل کمک شنوایی در جهان محسوب می شود. برند اتیکن در طول دهه های متمادی همواره کوشش کرده است تا سمعک های تولیدی خود را از نظر کیفیت ارتقا داده و از نظر قابلیت ها هم توسعه دهد. شرکت اتیکن در سال 1996 موفق شد نخستین سمعک کاملا دیجیتال را تولید کرده و به بازار عرضه کند. دو دهه بعد یعنی در سال 2016 کمپانی اتیکن سمعک جدید خود را به بازار معرفی کرد که قابلیت اتصال بی سیم به اینترنت را داشت. این سمعک پیشرفته در دریافت و پردازش صدا، عملکرد خیره کننده ای داشت. تمام پیشرفت های برند اتیکن در ساخت سمعک و وسایل کمک شنوایی باعث شده است که مردم بسیاری در سراسر جهان به هنگام انتخاب سمعک مناسب، محصولات این برند را انتخاب کنند.

انواع سمعک اتیکن

کمپانی اتیکن طیف متنوعی از انواع سمعک را تولید و روانه بازار بازار می کند. با استفاده از سمعک های متنوع این برند، تمامی افت های شنوایی از خفیف تا خیلی شدید قابل رفع هستند. انواع سمعک های این برند شامل مدل های پشت گوشی، درون گوشی، نامرئی، معمولی، سمعک های پاور و سوپر پاور، قابل شارژ و ... است. البته سمعک های پاور و سوپر پاور در رفع کم شنوایی های شدید تا عمیق مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به معرفی مختصری از شناخته شده ترین و پرکاربردترین سمعک های تولید برند اتیکن پرداخته ایم.

  • سمعک opn

سمعک opn را می توان یکی از محصولات جدید اتیکن دانست که در ساخت آن از فناوری مدرن و در عین حال طراحی خلاقانه استفاده است. این نوع سمعک توانسته است کمک بسیاری برای بیماران کم شنوا در رفع مشکلات خود داشته باشد. سرعت و دقت این مدل سمعک نسبت به سمعک های نسل قدیمی تر بسیار بالاتر است. در واقع می توان گفت وجه تمایز این سمعک با محصولات قبلی همین سرعت و دقت بالا در دریافت و پردازش صداهاست که از این طریق مغز فرد هم قادر به درک بهتر می شود. هدف اصلی در ساخت سمعک opn رفع مشکلات مربوط به درک گفتار در بیماران کم شنوا به خصوص در مباحث گروهی و محیط های شلوغ و پر سر و صداست. فناوری استفاده شده در این محصول به نحوی است که سمعک بر تمام گفتگوی افراد در جمع متمرکز می شود، به جای آن که تنها بر گوینده گفتار تمرکز داشته باشد. همین مساله دریافت و درک صداها و گفتار را در محیط های نویزی و شلوغ، برای بیمار راحت تر می کند.

  • سمعک alta 2

سمعک آلتا 2 (alta 2) یکی از محصولات کمپانی اتیکن است که در دو مدل پشت گوشی و درون گوشی تولید می شود. این مدل سمعک های اتیکن بیشتر مناسب افرادی است که از کم شنوایی شدید رنج می برند. زیرا در طراحی و ساخت این مدل سمعک ها از فناوری brainhearing استفاده شده است. سمعک های آلتا 2 به دلیل قابلیت های کم نظیری که دارند، جزء سمعک های گران قیمت محسوب می شوند. از جمله قابلیت های جالب سمعک آلتا 2 می توان به شخصی سازی صداها اشاره کرد. به این نحو که پس از گذشت مدتی که فرد بیشتر در آن محیط ها قرار می گیرد، سمعک خود را با صداها و اطلاعات آن تطبیق داده و کیفیت صداهای دریافتی در آن محیط ها را متناسب با نیاز بیمار بیشتر می کند.

  • سمعک NERA 2

سمعک پیشرفته nera2 از محصولات پیشرفته برند اتیکن است که در مدل های پشت گوشی، درون گوشی و رسیور داخل کانال تولید می شود. این مدل سمعک از فناوری وایرلس استفاده می کند و از سیستم Connectline  هم برخوردار است. near 2 برای تمامی افراد که مبتلا به کم شنوایی، از کم شنوایی خفیف تا عمیق مناسب است. این سمعک را می توان با ریموت هم کنترل کرد. از جمله مزایای این مدل سمعک می توان به پردازش از طریق دو گوش، شناسایی محیط به صورت خودکار، کیفیت بالای صدای پردازش شده حتی برای صداهای آرام و آهسته و همچنین به برخورداری از میکروفون های دایرکشنال اشاره کرد. 

  • سمعک سیا siya

 سمعک سیا (siya) را می توان از جمله سمعک های بسیار قدرتمند اتیکن دانست که در مدل های پشت گوشی تولید می شود. سمعک سیا اتیکن در برخی مدل ها از باتری استفاده می کند و در برخی دیگر هم برای کار کردن می توان آن ها را شارژ کرد. یکی از مزایای خاص این مدل سمعک، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن نسبت به مدل های دیگر بوده که باعث استقبال از سوی بیماران شده است. این مدل از سمعک اتیکن کیفیت مطلوبی در دریافت و پردازش صداها دارد و از 28 کانال مختلف هم برخوردار است که همگی قابلیت تنظیم دارند. از دیگر مزایای این سمعک می توان به عملکرد مطلوب در محیط های پر سر و صدا، مقاوم بودن در برابر آب و گرد و غبار، قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر و ... اشاره کرد.

  • سمعک ریا 2 (ria 2)

سمعک ریا 2 را می توان جزء مدل های قدیمی برند اتیکن دانست که البته از نظر فناوری نسبت به مدل های دیگر در سطح پایین تری قرار دارد. به همین دلایل قیمت سمعک ریا 2 در مقایسه با مدل های دیگر اتیکن پایین تر است. مزیت مهم ریا 2 را می توان کیفیت مناسب آن در دریافت و پردازش صداها دانست که با اندازه کوچکی که دارد، این مزیت را نیز با خود به همراه دارد. همین مزیت مهم باعث شده است که سمعک ریا 2 جزء مدل های محبوب برند اتیکن تبدیل شود. این نوع سمعک اتیکن هم در مدل های پشت گوشی و داخل گوشی تولید می شود. با وجود قابلیت هایی همانند اتصال وایرلس و هوشمند بودن، سمعک ریا را می توان برای خرید یکی از گزینه های مناسب محسوب کرد.

  • سمعک داینامو DYNAMO

یکی از سمعک های سوپر پاور برند اتیکن که برای رفع کم شنوایی شدید تا عمیق استفاده می شود، سمعک داینامو (dynamo) است. این سمعک تنها در مدل های پشت گوشی طراحی و ساخته می شود. اما رنگ های متنوع آن باعث شده است که انتخاب سمعک متناسب با رنگ پوست و مو یا با سلیقه کاربران امکان پذیر باشد. یکی از فناوری های مهم به کار رفته در این سمعک ها، speech resource است. کاربرد این فناوری باعث می شود تا اطلاعات گفتاری که فرکانس بالایی دارند به فرکانس های میانی منتقل شوند و از این طریق به حفظ آن ها کمک شود. این سمعک از قابلیت های حذف پیشرفته فیدبک، ارتقای کیفیت صدا، آسان تر کردن عمل شنیدن، تنظیم خروجی های سمعک و سیستم پردازش inium sense برخوردار است.

  • سمعک هیت (hit)

سمعک hit یکی دیگر از محصولات پرطرفدار برند اتیکن است که توانسته است با قابلیت تولید صدای واضح و ملموس رضایت بیماران را به دست آورد. از جمله قابلیت های مهم این سمعک می توان به مدار حذف فیدبک بسیار قدتمند اشاره کرد که در میان مدل های جدید سمعک اتیکن، قدرتمندترین آن ها محسوب می شود. همین دلیل باعث شده است که سمعک هیت به یکی از پرطرفدارترین سمعک های برند اتیکن تبدیل شود. این سمعک در مدل های پشت گوشی، درون گوشی و رسیور داخل کانال تولید و عرضه می شود.

  • سمعک اینتیگا (intiga)

سمعک اتیکن مدل اینتیگا از جمله محصولات جدید این برند است که از یک تراشه پردازشگر صوتی برخوردار است. به همین علت سرعت پردازش این سمعک بسیار بالاست. با وجود فناوری وایرلس در این مدل سمعک اتیکن فرد می تواند به سایر دستگاه های صوتی به صورت بی سیم وصل شود. سمعک اینتیگا ظاهری کوچک دارد که از کیفیت بالایی در پردازش صدا برخوردار است. افرادی که به تازگی از سمعک استفاده می کنند ممکن است کنار آمدن با سمعک قدری برایشان طول بکشد. اما استفاده از این سمعک برای چنین کاربرانی، مشکل کنار آمدن را تا حدود زیادی رفع کرده است و برای آنان بسیار قابل قبول و رضایت بخش شده است. این سمعک در زمان های طولانی به راحتی قابل استفاده است.

قیمت سمعک اتیکن

سمعک های اتیکن در سه رده پایین، متوسط و پیشرفته تولید و به بازار عرضه می شوند. از این نظر قیمت محصولات هر کدام از سه رده با هم تفاوت های زیادی دارد. سمعک های پایین رده اتیکن از فناوری نسبتا قدیمی تر برخوردار بوده و قابلیت های کم تری نسبت به دو رده دیگر دارند. به همین دلایل قیمت آن ها هم پایین تر است. سمعک های رده متوسط اتیکن هم از فناوری های جدید برخوردارند اما نسبت به مدل های پیشرفته هم از نظر فناوری و هم قابلیت ها در سطح پایین تری هستند. اما سمعک های رده پیشرفته اتیکن از جدیدترین فناوری ها و در عین حال قابلیت های زیادی برخوردارند که به بیمار کمک می کند تا در استفاده از سمعک و شنیدن صداها کم ترین مشکل را داشته باشد. عملکرد سمعک های پیشرفته اتیکن بسیار مشابه کارکردهای گوش انسان است و شنیدن صداها را بسیار طبیعی تر می کند. 

کلینیک سمعک برتر، نمایندگی عرضه سمعک های برند اتیکن در میرداماد تهران

کلینیک سمعک برتر نمایندگی عرضه انواع سمعک ها و وسایل کمک شنوایی برند اتیکن را در کشور برعهده دارد. در کلینیک سمعک برتر انواع سمعک های تولیدی برند اتیکن از جمله مدل های جدید با فناوری های پیشرفته برای بیماران عرضه می شود. کلینیک سمعک برتر علاوه بر فروش سمعک ها، به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات برند اتیکن را هم در کشور شناخته می شود. تمامی محصولات عرضه شده در این کلینیک ساخت برندهای اصلی از جمله اتیکن است. لازم به ذکر است محصولات برند اتیکن که در این کلینیک عرضه می شود، همگی ساخت کشور دانمارک است.

با توجه به این موارد برای شهروندان تهرانی، کلینیک سمعک برتر می تواند یکی از بهترین مراکز برای خرید سمعک های اصلی و باکیفیت باشد. زیرا این کلینیک می تواند تمامی نیازهای شهروندان به انواع سمعک ها و وسایل کمک شنوایی ساخت برند اتیکن یا دیگر برندهای معتبر را مرتفع کند. قیمت محصولات و سمعک های اتیکن که در این کلینیک عرضه می‌شود، همگی مناسب و مقرون به صرفه است. از این نظر برای شهروندان به صرفه تر است که برای خرید سمعک اتیکن در منطقه میرداماد تهران، به این مرکز مراجعه کنند.

شهروندانی که در خیابان میرداماد و محله های پیرامون آن ساکن هستند و قصد خرید سمعک اتیکن را دارند، کلینیک سمعک برتر بهترین گزینه است. این کلینیک آمادگی دارد تا بهترین و باکیفیت ترین سمعک های این برند را در اختیار مشتریان گرامی بگذارد. در این خصوص می توانید با کلینیک سمعک برتر تماس بگیرید و از انواع مدل های موجود و قیمت آن ها اطلاع کسب کنید. همچنین کارشناسان این کلینیک انواع مشاوره ها و راهنمایی های لازم در ارتباط با سمعک های اتیکن و نحوه استفاده از آن ها را هم برای شما مشتریان گرامی ارائه می دهند.

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید