خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

سمعک با قیمت خوب

سمعک با قیمت خوب را از کجا بخریم؟

شنوایی یکی از حواس پنچ گانه اصلی در انسان به شمار می رود که از طریق آن می توانیم صداهای دنیای پیرامون خود را بشنویم و با دیگران ارتباط برقرار کنیم. مطمئنا کسانی که اندکی در شنوایی خود احساس مشکل می کنند می دانند که نشنیدن درست و کامل صداها چقدر آزار دهنده و ناخوشایند است.

از این رو برای حل مشکل افرادی که به هر علتی دچار افت شنوایی می شوند، تجویز و استفاده از سمعک راهکار بسیار مطمئن و مناسبی است. به طوری که با این وسیله می توانند بر این مشکل غلبه کرده و مجددا صداهای مختلف از جمله صداها و خنده های عزیزان خود را بشنوند. برای کسانی که قصد تهیه یک سمعک مناسب را دارند ممکن است این سوال پیش بیاید که این وسیله را با قیمت مناسب از کجا خریداری کنند؟ ما در این مقاله قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم.

عوامل تاثیرگزار بر قیمت سمعک

به طور کلی قیمت سمعک به عوامل مختلفی بستگی دارد و این عوامل قیمت سمعک را تعیین می کنند. برای شما که قصد خرید یک سمعک مناسب را دارید، اطلاع از این عوامل می تواند در خرید این وسیله بسیار مفید باشد.

در ادامه به این عوامل اشاره کرده ایم:

  • فناوری مورد استفاده

یکی از عوامل اساسی که روی قیمت سمعک تاثیر قابل توجهی دارد، فناوری مورد استفاده در طراحی و تولید آن است. به طور کلی فناوری های مورد استفاده در ساخت سمعک ها شامل کاملا دیجیتال، نیمه دیجیتال یا تریمری دیجیتال، آنالوگ، هوشمند، هوشمند بی سیم و برنامه ریزی شونده و همچنین فناوری نانو است. هر چه فناوری استفاده شده در تولید سمعک بالاتر و جدیدتر باشد، مسلما قیمت آن هم افزایش خواهد یافت.

  • وضوح صداها و گفتار

یکی از عوامل بسیار مهمی که مستقیما روی قیمت سمعک تاثیرگزار است، وضوح صداها و گفتار به خصوص در محیط های پر سر و صدا و شلوغ است. اگر سمعکی بتواند در محیط های نویزی که صداهای فراوانی به گوش می رسد، صداها و گفتار دیگران را با وضوح بالایی برای کاربر فراهم کند، مطمئنا قیمت بالاتری هم خواهد داشت.  

  • قدرت سمعک

عامل دیگری که مستقیما روی قیمت سمعک تاثیر می گزارد، قدرت آن است. به عبارتی هر چه سمعک در دریافت و پردازش صداها قدرتمندتر باشد، هزینه خرید آن هم بالاتر خواهد رفت. عواملی که قدرت سمعک را تعیین می کند ممکن است نوع فناوری های استفاده شده یا ساختار سمعک باشد. برای مثال سمعک هایی که از نوع پشت گوشی هستند قدرت بیشتری در مقایسه با سایر مدل ها دارند.

  • کانال ها و باند سمعک

عامل دیگری که روی قیمت سمعک تاثیرگزار است، تعداد کانال ها و باند وسیله است که هر چه این تعداد بیشتر شود، قیمت سمعک هم بالاتر خواهد رفت. ممکن است این سوال را بپرسید که چرا تعداد کانال ها و باند سمعک بیشتر شود روی قیمت سمعک تاثیرگزار است؟ پاسخ آن هم این است که بیشتر شدن تعداد کانال ها و باند باعث افزایش میزان پردازش صدا می شود که این مساله می تواند شفافیت و وضوح صداها و کاهش نویزها و صداهای مزاحم را باعث شود. بنابراین فرد به هنگام استفاده از چنین سمعکی راحت تر صداها را دریافت می کند.

  • سایز سمعک

به طور کلی سمعک ها هر چه از نظر سایز کوچک تر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت. زیرا استفاده از آن راحت تر بوده و کم تر دیده می شود. ممکن است سمعکی که سایز کوچک تری دارد، قدرت کم تری هم داشته باشد. اما تمامی سمعک ها این گونه نیست و برخی از مدل ها با وجود سایز کوچکی که دارد قدرت بالایی هم داشته باشد که در این صورت قیمت سمعک بسیار زیاد خواهد شد.

  • برند سازنده

یکی دیگر از عوامل مهمی که روی قیمت سمعک تاثیرگزار است، برند سازنده آن است. این عامل می تواند باعث تفاوت قیمت زیادی در محصولاتی شود که کیفیت حتی مشابهی باهم دارند. در میان تمامی برندها، آن هایی که معتبرتر و شناخته شده تر هستند، تمام کوش خود را به کار می گیرند تا محصولاتی متنوع و با کیفیت بالا برای افراد مبتلا به کم شنوایی تولید و عرضه کنند. از این رو برندی که برای خرید سمعک انتخاب می کنید باید متناسب با میزان بودجه شما و نیز معتبر و شناخته بودن آن داشته باشد. زیرا ممکن است سمعکی که خریداری می کنید محصول برندی کم تر شناخته شده باشد که به دلیل آن که سمعک های آن قیمت نسبتا ارزان تری دارد، شما آن را خریداری کنید که بعدها به دلیل کیفیت پایین نتوانید استفاده مناسبی از آن داشته باشید. برندهای معتبری همانند اتیکن، برنافن، سونیک، فوناک، سیگنیا (زیمنس) و ..... همگی محصولات باکیفیت و مبتنی بر استانداردها و فناوری های روز جهانی می سازند که مطمئنا خرید محصولات این برندها می تواند برایتان بسیار مناسب و مفید باشد.

  • رده سمعک ها

هر چه رده سمعک بالاتر برود قیمت آن هم افزایش می یابد. زیرا با بالا رفتن رده، از نظر مدارهای کاهنده نویز یا صداهای مزاحم و صدای سوت عملکرد بهتری داشته و کاربر احساس راحتی خواهد کرد.

  • نوع و مدت زمان گارانتی

از دیگر عواملی که روی قیمت سمعک تاثیرگزار است، نوع و مدت زمان گارانتی است. نمایندگی های برندهای بزرگ و معتبر، گارانتی هایی که برای محصولات این برندها ارائه می کنند، همگی معتبر است. یک کارت گارانتی معتبر می تواند حاوی مشخصاتی از قبیل نوع و مدل سمعک، برند سازنده، شماره سریال، نام خریدار یا بیمار استفاده کننده و همچنین مدت زمان اعتبار گارانتی است. سمعک هایی که مدت زمان اعتبار آن ها سه سال است نسبت به گارانتی های دو ساله یا 30 ماهه ماهه قیمت بیشتری دارد.

  • برخورداری از سیستم وایرلس

یکی از قابلیت هایی که سمعک های جدید از آن برخوردارند، داشتن قابلیت وایرلس است. با وجود سیستم وایرلس، سمعک می تواند به سایر دستگاه های صوتی از قبیل موبایل، لپ تاپ، تبلت، تلویزیون و .... وصل شود و از این طریق امکان شنیدن صدای این وسایل به صورت مستقیم امکان پذیر می شود. بنابراین سمعک هایی که از قابلیت وایرلس یا بی سیم برخوردارند، نسبت به دیگر سمعک های فاقد چنین قابلیتی قیمت بیشتری دارند.

  • مدت زمان نگهداری شارژ

امروزه سمعک ها از قابلیت شارژ شدن برخوردار شده اند و باتری آن ها تا ساعات زیادی می تواند شارژ را در خود نگهدارد. به گونه ای که فرد یک روز کامل می تواند از سمعک استفاده کند و شب به هنگام خواب سمعک را به شارژ بزند. سمعک هایی که باتری آن ها پیشرفته بوده و می تواند ساعت های بسیاری شارژ نگهدارد و عمر باتری آن طولانی است نسبت به سمعک هایی که مدت زمان نگهداری شارژ آن ها کوتاه تر بوده و باتری آن ها عمر کم تری دارد، قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

  • برخورداری از خاصیت ضد آب بودن

عامل تاثیرگزار در تعیین قیمت سمعک، برخورداری از خاصیت ضد آب بودن قسمت های داخلی و خارجی آن است. ضد آب بودن قابلیت مهمی است، زیرا در غیر این صورت نفوذ آب و رطوبت به درون سمعک باعث از کار افتادن قطعات الکترونیکی و زنگ زدن آن می شود. از این رو اگر سمعک خاصیت ضد آب بودن را داشته باشد قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

  • کیفیت سمعک و مقاوم بودن آن

سمعک هایی که بدنه آن ها از متریال مقاوم و باکیفیت ساخته شده است، به راحتی شکسته یا آسیب نمی بیند. از این رو هر چه جنس بدنه و قطعات داخلی سمعک از متریال باکیفیت و محکم ساخته شده باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت.

  • داشتن سایر قابلیت ها

در صورتی که سمعک‌ها از قابلیت های دیگری همانند تنظیم به وسیله اپلیکیشن های تلفن همراه، به روزرسانی سمعک‌ها و .... برخوردار باشد، قیمت وسیله باز هم بالاتر خواهد رفت. این قابلیت‌ها در واقع کار کردن با سمعک را برای کاربر آسان می‌کند و کاربر با وجود این قابلیت ها کم‌تر دچار مشکل خواهد شد.

سمعک با قیمت خوب را از کجا بخریم؟

خرید سمعک با قیمت مناسب از کلینیک سمعک برتر

برای آن‌هایی که قصد خرید سمعک با قیمت خوب و مناسب را دارند، ما کلینیک سمعک برتر را پیشنهاد می‌کنیم.

ممکن است این سوال را بپرسید که به چه دلایلی خرید سمعک با قیمت مناسب از کلینیک سمعک برتر را پیشنهاد می‌کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم کلینیک سمعک برتر از آن دسته کلینیک‌های معتبر و باسابقه‌ای است که در طول سال‌های فعالیت خود همواره تمام کوشش خود را به کار گرفته است تا با تهیه و عرضه سمعک‌های باکیفیت که همگی ساخت برندهای معتبر دنیا هستند، رضایت حداکثری کاربران و مشتریان را از آن خود کند. این کلینیک نمایندگی توزیع سمعک و محصولات کمک شنوایی برندهای معتبر و بزرگی همانند اتیکن، برنافن، سونیک، فوناک و .... را در ایران برعهده دارد. از این رو همگی محصولات و به خصوص سمعک‌هایی که این کلینیک عرضه می‌کند، ساخت برندهای اصلی بوده و از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

علاوه بر این‌ها، کلینیک سمعک برتر به علت آن که خود مستقیما سمعک‌ها و محصولات کمک شنوایی برندهای معتبر را وارد کرده و توزیع می‌کند، همواره کوشش می‌کند تا این محصولات با قیمت خوب و مناسبی به دست مصرف‌کننده‌ها برسد. زیرا در غیر این صورت ممکن است شما سمعکی را از کلینیک دیگری خریداری کنید که نمایندگی توزیع محصولات برندهای معتبر نباشد و در این صورت با قیمت بالایی به شما بفروشد.

کلینیک سمعک برتر این اطمینان را به شما می دهد سمعک‌هایی که عرضه می کند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و گارانتی معتبر فروشگاه به همراه محصول به مشتری تحویل داده می شود. در این کلینیک انواع مختلف سمعک‌ها در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف عرضه می شود و ادیولوژیست‌های این مرکز کوشش می‌کنند تا با راهنمایی‌های سازنده خود بهترین سمعکی که هم از نظر کارکرد و هم از نظر قیمت برای مشتری مناسب باشد را به وی پیشنهاد بدهند.

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید