خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

شنوایی سنجی در منزل

شنوایی سنجی در منزل

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که قدرت شنوایی بالایی را دارید، طبیعتا به کمک این توانایی‌تان، واکنش بهتری نسبت به قرار‌گیری در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهید. به طور کلی؛ دارا بودن این قدرت، حسی دلچسب و در عین‌حال متفاوت را به هر فرد القا می‌کند.

به عنوان‌مثال تصور کنید در مکانی پر از سر‌ و صدا حضور دارید و در حال گوش دادن به صحبت‌های دوستی هستید که سعی دارد با تعریف خاطره‌ای، شما را به خنده وا دارد. طبیعتا با وجود قدرت شنوایی بالا در چنین موقعیتی، حس بهتری به خودتان خواهید داشت. اما در مقابل، کاهش شنوایی نیز امر ناگواری‌ست که تبعات سختی را با خود به همراه می‌آورد. حتی معمولا در وهله نخست، بسیاری از افراد تلاش دارند تا از فکر به این که میزان شنوایی‌شان در طول زمان و تحت‌تاثیر دلایل مختلفی کاهش یافته است، دوری کنند! جالب آن است که در همین راستا تلاش دارند تا با تفسیرِ درک و برداشت خود از حالات چهره و حرکات افرادی که در حال صحبت هستند، از موضوع اصلی صحبت آن‌ها با خبر گردند. مثلا هنگامی که بقیه می‌خندند، آن‌ها نیز به تبع جمع، به تکرار این واکنش می‌پردازند. در بسیاری از مواقع، لب‌خوانی به کمک‌شان شتافته و همیشه در هر مجلس و مراسمی، ردیف اول را برای نشستن خود انتخاب می‌کنند. بنابراین با کمکِ تمامی این اقدامات، تلاش‌شان را به کار می‌گیرند تا به خوبی، محور اصلی صحبتِ هر جمع را متوجه شوند.

اما به طور کلی؛ کاهش شنوایی امری طاقت‌فرسا و خسته‌کننده است. حتی ممکن استی بسیاری از افرادی که متوجه کاهش شنوایی خود شده‌اند، در نهایت دست از تلاش برداشته و به منظور کاهش فشار روانی‌ این اتفاق، خانه‌نشینی را انتخاب کنند. زیرا با این کار دیگر نیازی نیست تا با به کار‌گیریِ تلاشی بی‌وقفه، برای درک موقعیت‌های گوناگون تلاش کنند! به طور معمول، بسیاری از افرادی که شصت‌وپنج سالگی را نیز پشت سر گذاشته‌اند، با کاهش عملکرد شنوایی خود مواجه شده و این حالت، تاثیر بسیار بدی را بر روی عملکرد و روحیه آنها بر جای می‌گذارد. هر چند کاهش شنوایی الزاما در سنین بالا رخ نداده و این احتمال وجود دارد که افراد در سنین پایین‌تر و تحت‌تاثیر دلایل مختلفی با این مشکل مواجه شوند. در چنین شرایطی؛ با استفاده از شنوایی سنجی در منزل یا ادیومتری، افراد می‌توانند به بررسی میزان و قدرت شنیداری خود در هر کدام از رده‌های سنی پرداخته و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مناسب‌ترین راه‌حل را برگزینند.

هوم ویزیت شنوایی

در حال حاضر؛ روش‌های گوناگونی وجود دارند که به واسطه آنان، می‌توان مراحل مختلف شنوایی سنجی در منزل را به سرانجام رساند اما معمولا در بسیاری از مواقع، آگاهی از نظر یک شنوایی شناس در اولویت قرار دارد. بنابراین اگر شما نیز از آن دسته افرادی محسوب می‌شوید که تحت‌تاثیر دلایل گوناگون، نمی‌توانید سریعا از خانه خارج شده و به مکان‌های مختلف بروید، بهترین تصمیم آن است که انجام شنوایی سنجی در منزل را انتخاب کنید. این تست؛ زیر نظر یک شنوایی شناس مجرب انجام شده و افراد با انجام آن، از خدمات گسترده‌ای بهره‌مند می‌شوند. تست شنوایی سنجی در منزل به شما کمک می‌کند تا از سایر خدمات همچون تست شنوایی، فروش سمعک و... نیز بهره‌مند شوید. بدین‌ترتیب، نیاز‌های شنیداری در زندگی واقعی خود را به نحو بهتری ارزیابی خواهید نمود. معمولا انجام تست شنوایی گوش در منزل به آن دسته از افرادی که دارای مشکلات حرکتی هستند، توصیه می‌شود. بدین منظور تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای انجام تست شنوایی سنجی در منزل به منزل بیمار منتقل می‌شود. معمولا این احتمال نیز وجود دارد که افراد تحت‌تاثیر یک حادثه، بالا رفتن سن و... به مشکلات شنوایی دچار شوند و در واقع، تست شنوایی در خانه نیز جهت اطلاع از میزان وخامت وضع و جلوگیری از تشدید مشکل بیمار انجام می‌گیرد.

تیم کلینیک تخصصی سمعک برتر با آگاهی از انواع مشکلات مربوط به گوش و میزان اهمیتی که قدرت شنوایی بالا دارد، تلاش دارد تا با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت در این زمینه، به شما کمک کند تا با دارا بودن این توانایی، به خوبی با اطرافیانتان ارتباط برقرار کرده و نسبت به جزئیات محیط پیرامون خود آگاه شوید. این تیم تلاش دارد تا به شما کمک کند تمام جلوه‌های صوتی زندگی‌تان را به خوبی بشنوید و با استفاده از خدمات شنوایی سنج در منزل، کنترل امور مختلف زندگی‌تان را در دست داشته باشید. در همین راستا؛ راه‌حل‌هایی به شما ارائه می‌شود که برای بهبود شنوایی و جلوگیری از آسیب‌های بیشتر بسیار کاربردی و مفید هستند. بدین‌طریق، دیگر در رابطه با دوستان، خانواده و اطرافیانتان مشکلی نخواهید داشت. بنابراین با بهره‌گیری از خدماتی همچون انجام تست‌های شنوایی سنجی، مراقبت‌های بهداشتی و شنوایی، اتصالات سمعک و... گامی مثبت در جهت حفظ سلامتی خود برخواهید داشت.

توجه داشته باشید شنوایی سنجی در منزل با تجویز سمعک همراه است. قالب گیری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می شود. شما می‌توانید از خدمات شنوایی سنجی در منزل کلینیک سمعک برتر در تهران استفاده نمایید.

کلینیک سمعک برتر

علائم کم شنوایی

بر خلاف تصور رایج؛ معمولا در همان ابتدای پروسه درمان؛ پزشکان نسبت به تجویز سمعک اقدام نمی‌کنند! این امر بعد از انجام بررسی میزان شنوایی بیمار و آزمایش‌های مختلف شنوایی سنجی توسط ادیولوژیست صورت گرفته و او بر اساس علم و تجربه خود نسبت به تجویز سمعک اقدام می‌کند. تجویز سمعک در منزل برای هر فرد کم شنوا توسط ادیولوژیست در منزل شخص صورت می‌گیرد. کلینیک شنوایی سنجی سمعک برتر به ارائه تمامی این خدمات می‌پردازد تا ضمن رفع نیاز‌های افراد در این‌باره، به سوال پرتکرار « هوم ویزیت یعنی چه؟ » نیز پاسخ داده شود. بنابراین اگر شما نیز به خدمات شنوایی سنجی در منزل تهران نیز نیاز دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های ثبت شده در وبسایت این کلینیک، با کارشناسان آن تماس حاصل فرموده و به بیان مشکل خود در این‌باره بپردازید. با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه شنوایی سنجی، برند‌های مختلفی به تولید انواع و اقسام سمعک‌ها پرداخته‌اند و به همین دلیل، انتخاب برای عموم دشوار گشته است. در صورتی که قصد خرید سمعک داشته و اطلاعاتی مبنی بر تهیه آن از یک برند خوب را ندارید، می‌توانید از کارشناسان فعال در کلینیک شنوایی سنجی سمعک برتر کمک گرفته و با خرید سمعک در منزل، به دغدغه‌های خود در این‌باره پایان بخشید. این مجموعه به واسطه علم و تخصص خود به شما کمک می‌کند تا در رابطه با انتخاب نوع و برند مناسب هیچگونه سوال و ابهامی نداشته باشید.

هوم ویزیت شنوایی همرا ه با تجویز سمعک در غرب و شمال تهران انجام می‌شود. شما به آسانی می‌توانید به مجموعه تخصصی سمعک برتر اعتماد کنید تا دیگر از مشکل شنوایی رنج نبرید.

دلایل انجام شنوایی سنجی در منزل

برخی از افراد گمان می‌کنند که طی کردن پروسه شنوایی هوم ویزیت شنوایی از نظر علمی و پزشکی، صحیح نیست! اما واقعیت این است که با سنجش شنوایی، میزان سلامت هر گوش در شنیدن فرکانس‌های مختلف مشخص می‌گردد. ادیوگرام نیز یکی از تجهیزاتی است که هر شنوا شناسی برای انجام شنوایی سنجی در منزل با خود به همراه دارد. این نوار قادر است تا کم شنوایی نامتقارن یا متقارن (میزان شنوایی متفاوت در هر گوش) و همچنین از دست دادن فرکانس بالا یا کم در افراد را به خوبی نشان دهد. به همین دلیل؛ پزشکان سمعک‌ها را بر اساس اطلاعاتی که از میزان سلامت گوش‌های بمار دارند، تجویز می‌کنند. در صورت آشنایی با نحوه انجام خدمات شنوایی سنجی در منزل، به خوبی قادر خواهید بود تا از مزایا و استاندارد‌های بالای این امر بهره‌مند شوید. به عنوان مثال با فردی آشنا خواهید شد که علاوه بر کمک به درمان شما، به طور دوستانه‌ای در کنارتان حضور داشته و مراقبت‌های لازم را از شما به عمل خواهد آورد. به طور کلی؛ هر کلینیک شنوایی سنجی و به‌ویژه کلینیک شنوایی سنجی سمعک برتر در صدد استخدام آن دسته از افرادی است که در زمینه انجام وظیفه خود، صبور و حرفه‌ای باشند. بنابراین تمامی کارشناسان این مجموعه، خود را موظف می‌دانند تا با صبر و حوصله، به ذکر تمامی نکات و دستور‌العمل‌های مربوطه بپردازند. بنابراین فضایی به دور از استرس و واهمه برای هر بیمار فراهم می‌گردد تا به راحتی، پروسه درمان خود را طی و به اتمام برساند. کلینیک شنوایی سنجی سمعک برتر با دارا بودنِ سال‌ها تجربه در این امر؛ احترام ویژه‌ای برای تمامی افراد و سلامت شنوایی آ‌ن‌ها قائل می‌باشد و معتقد است که خانه‌نشینی نباید توانایی هر فرد در زمینه شنیدن صداهای‌ خارق‌العاده‌ای که زندگی روزمره را زیبا می‌سازند را محدود کند!

مراحل انجام شنوایی سنجی در منزل

بعد از آن که درخواست خود را به کلینیک مدنظرتان اطلاع داده و مسائل مالی را پیگیری نمودید، یکی از متخصصین شنوایی سنجی هوم ویزیت که در سازمان نظام پزشکی نیز عضو باشد، با معرفی خود و نشان دادن کارت شناسایی پزشکی‌اش به منزل شما مراجعه می‌کند. اگر قرار است اقدامات مربوط به شنوایی سنجی را در منزل خود پیگیری کنید، حتما یک فرد آگاه به مشکلتان را نیز در کنار خود داشته باشید تا بدین‌طریق، شنوایی سنجی نیز شرح‌حالِ کاملی از شما را در اختیار داشته و عملکرد و تجویز خود را با آن تنظیم نماید. متخصص با استفاده از ابزار اتوسکوپ خود بدون وارد شدن هرگونه آسیب، داخل گوش بیمار را بررسی نموده و میزان عفونت و تجمع جرم را نیز بررسی می‌کند. در صورت وجود جرم نیز اقدام به خارج نمودن جرم‌ها می‌کند. بعد از تمیز کردن گوش از موم یا جرم، متخصص با قراردادن هدفون‌های مخصوصی، شروع به انجام تست‌های شنوایی سنجی می‌کند. بعد از گرفتن تست‌ها از هر دو گوش، شنوایی سنج به بررسی نتایج مربوطه پرداخته و بعد از آن، راهنمایی‌های لازم در رابطه با خرید سمعک را ارائه می‌کند. اگر هم کم شنوایی از نوع خفیف باشد، راهکار‌هایی را پیرامون حفظ سلامتی شنوایی فرد گوشزد می‌کند.

با توجه به سخت‌های رفت‌و‌آمد در شهر‌های بزرگ؛ مراجعه حضوری به کلینیک‌های شنوایی سنجی با دشواری‌هایی همراه است! به همین دلیل در صورتی که پروسه شنوایی در منزل طی شود، طبیعتا از بروز مشکلات بیشتر نیز جلوگیری خواهد شد! ادیولوژیست‌های مجربِ فعال در کلینیک شنوایی سنجی سمعک برتر تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در اسرع وقت به منزل بیماران مراجعه نموده و پروسه درمانشان را آغاز سازند. طبیعتا آگاهی فرد از این که شنوایی‌اش در سلامت کامل قرار دارد، حسی لذت‌بخش و جذاب را به او انتقال می‌دهد!

یکی از مزیت‌های شنوایی سنجی در غرب تهران و شنوایی سنجی در شمال تهران این است که نیازی نیست برای انتخاب مدل سمعک و قالب گیری به مراکز درمانی مراجعه کنید. تیم متخصص پس از حضور در منزل، تمامی فرایند تجویز سمعک و حتی قالب گیری را برایتان انجام می‌دهند.

آزمایش شنوایی سنجی در منزل

در صورتی که قصد دارید از سطح و میزان شنوایی خود آگاهی یابید، بهتر است ویزیت شنوایی سنجی انجام دهید. با اعلام نتیجه این آزمایش نیز میزان سلامت شنوایی شما تعین خواهد گردید. انجام این قبیل آزمایش‌ها به ادیولوژیست کمک می‌کند تا امکان سنجش شنوایی و تشخیص سریع و دقیق هر بیماری مرتبط با گوش را به دست آورد. ادیولوژیست برای تشخیص نوع بیماری، ابتدا به خوبی پیشینه فرد بیماری را مورد بررسی قرار می‌دهد تا نسبت به تاثیر عوامل وراثتی و ژنتیکی در وقوع مشکل آگاهی یابد. چرا که امکان دارد بسیاری از اختلالات شنوایی به طور انتسابی در فرد وجود داشته باشند. از عوامل دیگری که به واسطه انجام شنوایی سنجی در منزل می‌توان نسبت به آن آگاهی یافت، آسیب به گوش در اثر عوامل خارجی می‌باشد. گاهی از اوقات، گوش در اثر ضربه دچار مشکل می‌شود. همچنین گاهی از اوقات، افزایش میزان صدا ممکن است به پرده گوش آسیب رسانده و موجب پارگی پرده آن شود.

تست شنوایی سنجی در منزل

تست شنوایی‌ سنجی در خانه را آن دسته از آزمون‌هایی می‌دانند که با به کار‌گیری‌شان می‌توان عملکرد گوش افراد و میزان سلامت آن را بررسی نمود. با استفاده از این آزمون‌ها می‌توان شدت صدای دریافتی توسط هر دو گوش و مشکلات مربوط به گوش داخلی را دریافت. در واقع یکی از وظایف هر شنوایی سنج نیز ان است که به تشخیص و بررسی دقیق این قسم از بیماری‌ها بپردازد. با استفاده از دستگاه آدیومتر و با اندازه‌گیریِ صوتی، گستره صوتی هر فرد مورد آزمایش قرار می‌گیرد. دستگاه ادیومتری شامل یک هدفون و یک تولید‌کننده فرکانس می‌باشد. هر شنوایی سنج با ایجاد فرکانس‌های صوتی، میزان شنوایی فرد را اندازه‌گیری نموده و در نهایت نیز آن را به صورت نموداری به نمایش می‌گذارد.

هوم ویزیت شنوایی

شنوایی سنجی نوزاد و کودک در منزل

تمامی نوزادانی که پا به این دنیا می‌گذارند، از همان ابتدا قادر به شنیدن بسیاری از اصوات هستند. شنوایی این گروه از نوزادان در یک ماهگی‌شان اتمام می‌یابد. در همین راستا؛ شنوایی سنجی نوزادان یکی از خدمات شنوایی سنجی در منزل محسوب می‌شود. یعنی والدین می‌توانند به منظور انجام پیگیری‌های ماهانه شنوایی نوزاد خود و تشخیص هرگونه اختلال و بدون مراجعه حضوری به کلینیک‌های شنوایی سنجی از هرگونه مشکل احتمالی آگاهی یابند. امروزه تمامی ادیولوژیست‌ها برای دستیابی به نتایج مدنظر از ابزار‌های پیشرفته شنوایی سنجی استفاده می‌کنند تا قادر به تست و ارزیابی میزان شنوایی نوزادان در سنین پایین‌تر نیز باشند. اگر در حین انجام تست‌ها مشخص گردد که نوزادی دارای اختلالات شنوایی است، بعد از آن در اسرع وقت اقدامات لازم جهت پیشگیری از پیشرفت مشکل مربوط به شنوایی وی انجام خواهد گرفت.

تست شنوایی سنجی نوزاد در منزل اتوسط ادیولوژیست انجام گرفته و دریافت نتیجه از آن نیز به زمان زیادی نیاز ندارد. هدف آن نیز شنوایی سنجی نوزدانی است که بهتر است مورد ارزیابی بیشتری قرار گیرند. در واقع انجام این قبیل تست‌ها؛ خیال والدین را نیز تا حدودی آسوده می‌سازد. در صورتی که نتایج حاصل از انجام تست‌ها رضایت‌بخش نباشد، آنگاه بایستی تست‌های تخصصی‌تری توسط ادیولوژیست برای درمان به موقع انجام گیرند. تست ای بی آر نیز از جمله تست‌های کمک‌کننده به ادیولوژیست‌ها برای اطلاع از وضعیت شنوایی هر نوزاد یا کودک می‌باشد که نتایج آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

نحوه انجام تست های شنوایی سنجی در منزل

تست‌های شنوایی سنجی را به دو دسته می‌توان تقسیم نمود. یکی مربوط به بررسی و اندازه‌گیری کردنِ کمترین میزان صدایی است که فرد می‌تواند آن را در فرکانس‌های مختلف بشنود و از آن به عنوان تست شنوایی تن خالص نیز نامبرده می‌شود. تست تن خالص را در اتاق آکوستیک انجام داده و برای انجام آن لازم است تا فرد هدفونی را بر روی گوش‌های خود قرار دهد. نوع دیگری تست‌های شنوایی سنجی، تست گفتاری می‌باشد. در این نوع تست؛ تلاش می‌شود تا گفتار فرد در سکوت کامل و حتی با وجود نویز مورد بررسی قرار گیرد تا بدین‌نحو؛ نوع کم شنوایی فرد تشخیص داده شود و در نهایت نیز سمعک مناسب برای او تجویز گردد. برخلاف تصور عموم اما با انجام تست‌های شنوایی، فرد هیچگونه دردی را تحمل نمی‌کند. همچنین نیاز نیست تا زمان زیادی از وقت خودتان را به آن اختصاص دهید! ( نهایتا پانزده دقیقه ) وقت زیادی را از فرد نمی‌گیرند. لازم به ذکر است که گاهی ممکن است، متخصصین برای انجام تست‌های شنوایی سنجی از دیاپازون نیز استفاده کنند. به این صورت که پزشک معالج شما؛ دیاپازون را بر روی استخوانِ پشت گوش‌هایتان قرار داده و با این کار، میزان انتقال ارتعاش از طریق استخوان به گوش داخلی فرد را متوجه می‌شود. گاهی اوقات بسته به نیاز بیمار از دستگاه مرتعش کننده ساختمان نیز استفاده می‌شود.

شنوایی سنجی سالمندان در منزل

شنوایی سنجی برای گروه سنی سالمندان نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. معمولا بسیاری از سالمندان نیز با آغاز این دوره از زندگی خود و به دلیل کهولت سن با مشکلات مربوط به شنیدن درست صداها دست‌و‌پنجه نرم‌ می‌کنند. اما طبیعتا تحمل شلوغی و سپری نمودن وقت در صف انتظار نیز برای آن‌ها چندان خوشایند نیست! در چنین شرایطی؛ شنوایی سنجی سالمندان در منزل بهترین انتخاب ممکن محسوب می‌شود و تجویز سمعک نیز با توجه به وضعیت سلامت شنوایی آن‌ها انجام می‌گیرد. تیم کلینیک شنوایی سنجی سمعک برتر سال‌هاست به ارائه خدماتی همچون انجام تست شنوایی سنجی سالمندان در منزل، قالب‌گیری گوش و تنظیم و تجویز سمعک پرداخته و در زمینه کاری خود، نسبت به رعایت تمامی استاندارد‌های لازم توجه کافی را دارد. معمولا افرادی که برای بهبود وضعیت شنوایی خود؛ نیازمند سمعک هستند، بیشتر در محیط منزل با مشکل مواجه بوده و اگر تنظیم سمعک برای آن‌ها در منزل‌شان انجام گیرد، بیشترین میزان رضایت هم حاصل خواهد شد. بهره‌گیری از خدمات این کلینیک به شما کمک می‌کند تا ترس و دلهره‌ احتمالی از بابت انجام هوم ویزیت سمعک را از خود دور سازید.

کلینیک سمعک برتر

 کلینیک سمعک برتر؛ ارائه دهنده خدمات شنوایی سنجی در منزل

در بسیاری از مواقع؛ دلایلی همچون خانه‌نشینی‌ درازمدت، ناتوانی در حرکت و... شما را از لذت شنیدن دور می‌کند. در کلینیک شنوایی سنجی سمعک برتر تمامی گروه‌های سنی و... می‌توانند از خدمات مرتبط با تجویز و تنظیم سمعک در منزل بهره‌مند شوند. تمامی اعضای تیم شنوایی سنجی کلینیک سمعک برتر؛ دارای مدارک تایید شده از وزارت بهداشت و درمان بوده و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روز دنیا به ارائه خدمات سنجش و درمانی می‌پردازند. بخشی از این خدمات عبارت‌اند از:

  • گرفتن نوار گوش در منزل
  • بررسی عفونت موجود در گوش میانی با انجام تمپانومتری
  • انجام غربالگری شنوایی نوزادان
  • تجویز و تنپیم سمعک در منزل
  • انجام اقدامات مرتبط با قالب‌گیری گوش جهت تجویز نوع مناسبی از سمعک

به محض آن که درخواست خود را در وبسایت کلینیک به ثبت رساندید، کارشناسان مربوطه به منزل شما مراجعه می‌کنند. هر چند پیش از شروع کار، می‌توانید از آن‌ها بخواهید که کارت شناسایی‌شان را در اختیار شما بگذارند. معمولا به افرادی که قصد دارند در منزل خود تحت درمان شنوایی سنجی قرار گیرند، توصیه می‌شود تا یکی از اعضای خانواده، دوست و یا همکاری که از سابقه شنوایی‌شان اطلاع کامل دارد را در منزل در کنار خود داشته باشند. در مرحله نخست کار؛ متخصص مربوطه با استفاده از اتوسکوپ که برای معاینه مجرا و پرده گوش استفاده می‌شود، گوش و ضایعات جمع شده در گوش شما را بررسی می‌کند. این معاینه برای آن صورت می‌گیرد تا متخصص متوجه شود که آیا ضایعات تجمع یافته منجر به کاهش شنوایی‌تان شده‌اند یا این اتفاق، تحت‌تاثیر دلایل دیگری رخ داده است. بعد از شست‌و‌شوی تمامی قسمت‌های گوش، هدفونی بر روی گوش‌هایتان قرار داده می‌شود تا دیگر مراحل تست نیز انجام شوند. هر گوش به طور جداگانه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد و از فرد خواسته می‌شود تا صداهایی که می‌شنود را برای متخصص بازگو نماید. بعد از حصول نتایج، کارشناس تمامی اطلاعات مربوطه را در اختیار شما قرار داده و در ادامه، بهترین روش‌هایی که می‌توانند در بهبود شنوایی شما موثر باشند را با شما در میان می‌گذارد.

این کلینیک رسالتش را کمک به بهبود قدرت شنوایی افراد می‌داند و تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با ارائه خدماتی با کیفیت و مقرون به صرفه، به بیماران کمک کند تا از قدرت شنوایی خود بهترین استفاده را داشته و به طور کامل از زندگی و محیط پیرامون خود لذت ببرند. سنجش شنوایی در منزل، برای آن دسته از بیمارانی مفید است که به دلیل محدودیت‌های جسمی یا هر مشکل دیگری، توانایی خروج از منزل خود در هر شرایطی را ندارند. بنابراین اگر احساس می کنید به ملاقات با یکی از متخصصان شنوایی سنج نیاز دارید، با کلینیک سمعک برتر تماس گرفته و وضعیت خود را به خوبی برای کارشناسان تلفنی شرح دهید. بدین‌ترتیب؛ زمان ملاقات مناسبی برایتان ترتیب داده خواهد شد. در صورتی که یکی از اعضای خانواده، دوستان یا آشنایان شما در خارج از منزل بوده و به مراقبت‌های در خانه احتیاج دارند، می‌توانید خدمات این کلینیک را به آن‌ها معرفی کنید.

سوالات متداول درباره شنوایی سنجی در منزل

  • در صورتی که قصد استفاده از خدمات شنوایی سنجی در منزل را داشته باشیم، باید چه کنیم؟
    به وبسایت کلینیک شنوایی سنجی سمعک برتر مراجعه کرده و از طریق شماره‌های ثبت شده در آن، با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

  • آیا علاوه بر ارائه خدمات شنوایی سنجی در منزل؛ تجویز سمعک نیز به همین نحو صورت می‌گیرد؟
    بله. تمامی تست‌ها در منزل شما و توسط ادیولوژیست انجام شده و با توجه به نتایج حاصل از آنان، سمعکی برایتان تجویز می‌گردد.

 

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید