خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

خرید سمعک در دولت تهران

خرید سمعک در خیابان دولت تهران

مجبور نیستید در دنیایی از سکوت یا اصوات مبهم زندگی کنید. به هر دلیل از دلایل مختلف بروز کم‌شنوایی، دچار کاهش شنوایی یا اختلال در شنیدن شده‌اید، بهتر است تا کم‌شنوایی شما پیشرفت نکرده، به فکر درمان باشید تعدادی از انواع کم‌شنوایی با دارو یا جراحی بهبود خواهند یافت.

اما بخش زیادی از کم‌شنوایی از جمله کم‌شنوایی حسی عصبی، درمان قطعی ندارد. لازم است چند و چون‌های تهیه و خرید سمعک در خیابان دولت تهران در کلینیک سمعک برتر آشنا شوید.

خرید سمعک در دولت

اگر بنا به هر دلیلی به کاهش شنوایی یا اختلال در شنیدن دچار گردیده‌اید، بهتر است تا قبل از این که کم‌شنوایی شما پیشرفت نماید، به فکر تهیه و خرید سمعک باشید. سمعک به شما زندگی دوباره می‌دهد و ارتباط‌تان را با محیط و اطرافیان برقرار می‌نماید و شور و شوق دوباره به زندگی‌تان برمی‌گرداند. خرید سمعک در دولت تهران در کلینیک سمعک برتر را پیشنهاد می‌کنیم. خیابان شهید کلاهدوز را که حتما بلد هستید. در این مقاله قصد داریم به چند و چون‌های تهیه و خرید سمعک در دولت تهران بپردازیم.

خرید سمعک یک سرمایه‌گذاری اساسی

سمعک دستگاهی است که از زمان خرید بیمار را همیشه همراهی می‌کند. در بیشتر ساعات بیداری فرد و در تمام روز‌های هفته استفاده می‌شود. سمعک مهم‌ترین حس فرد برای ایجاد ارتباط با دیگران و جلوگیری از انزوا و افسردگی است. اگر سمعک به‌موقع تجویز نشود، امکان دارد مناطق مرده شنوایی در عصب ایجاد بشود. با پیشرفت کم‌شنوایی دیگر حتی با سمعک هم نمی‌توان هیچ کمکی برای فرد کم‌شنوا انجام داد. تجویز به موقع و خرید سمعک در دولت تهران، تا حد زیادی از افت بیشتر شنوایی جلوگیری می‌کند. در حال حاضر گزینه‌های متنوعی از لحاظ سایز و تکنولوژی و قیمت برای سفارش، انتخاب و خرید سمعک در دولت تهران وجود دارد.

کلینیک سمعک برتر

از کجا بدانیم به سمعک نیاز داریم؟

اگر حس کردید که کاهش شنوایی دارید، با مشورت پزشک خانوادگی خود به متخصص گوش و حلق و بینی یا شنوایی‌شناس مراجعه کنید. شنوایی‌شناس متخصص سلامت شنوایی و تعادل است. او بر اساس آزمایشات شنوایی میزان کم‌شنوایی شما و نوع و شکل آن را و نیاز به سفارش و خرید سمعک در دولت تهران را بررسی می‌کند. شنوایی‌شناس با بررسی علت کم‌شنوایی، نیاز‌تان را برای تجویز سمعک ارزیابی می‌نماید. در صورتی که سمعک برای شما لازم باشد، او به شما در مورد بهترین مدل و نوع سمعک بر اساس شکل کاهش شنوایی‌تان مشورت می‌دهد.

از سمعک چه می دانید؟

 آیا از نظر شما سمعک وسیله‌ای برای بلند‌تر کردن صدا است؟ یا این‌که پردازش صوتی پیشرفته‌تری برای بهبود کیفیت شنیدن دارد؟ آیا می‌دانید با پیشرفت تکنولوژی، سمعک‌های هوشمند، کار‌آمد و نامرئی در دسترس بیماران هستند؟ برای خرید سمعک در تهران، بایستی از قیمت سمعک، نحوه خرید و شرایط بهترین کلینیک‌ها ، وضعیت سمعک از نظر بیمه و برند‌های سمعک اطلاعاتی داشته‌باشید. بعد از تحقیقات لازم، خرید سمعک در دولت تهران یکی از گزینه‌های ایده‌آل و عالی برای شما است.

از کجا سمعک بخرم؟

هنگامی‌که می‌خواهیم سمعکی خریداری کنیم اولین سوالی که ذهن‌مان را درگیر می‌کند این است که از کجا سمعک تهیه کنم؟ در پاسخ باید بگوییم نمایندگی‌ها و کلنیک‌های مجاز، برای تجویز و فروش سمعک بهترین‌ها هستند. وقتی برای خرید سمعک در دولت تهران یا همان خیابان شهید کلاهدوز فعلی مراجعه داشتید، در نمایندگی و کلینیک تخصصی معتبر مشاوره‌ها و آزمایشات لازم برای شما انجام خواهد شد. کلینیک سمعک برتر در خیابان دولت تهران برای شما که قصد خرید سمعک در دولت تهران را دارید بهترین مرکز خرید است.

نکاتی که در خرید سمعک در دولت تهران باید در نظر بگیرید

سمعک‌ها دارای ویژگیهای زیادی هستند. مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید سمعک در دولت تهران باید در نظر گرفت هوشمند بودن سمعک، ضد آب بودن آن، قابلیت کاهش نویز محیط و افزایش گفتار و همچنین کاهش سوت زدن سمعک اشاره کرد. شرکت‌های سازنده سمعک بر اساس تکنولوژی تولید، کیفیت خدمات پس از فروش، قدرت سخت افزاری و نرم افزاری و میزان سوابق موفق‌شان در رضایت کاربران، قیمت‌های مختلفی برای سمعک‌ها دارند. شرکت‌های آلمانی در ساخت تجهیزات پزشکی بسیار موفق هستند. بیشتر سفارش و خرید سمعک در دولت تهران با برند‌های آلمانی ثبت می‌شود.

مواردی که میبایست قبل از خرید سمعک مدنظر قرار دهید:

  • چه‌زمانی به سمعک نیاز است؟
  • آیا باید از سمعک استفاده کرد؟
  • آیا به منظور دریافت سمعک نیاز به تجویز خاصی است؟
  • اطلاع از قیمت و هزینه سمعک
  • اطلاع ازکمک هزینه سمعک از سمت بیمه

چه زمانی شما به خرید سمعک نیاز پیدا می‌کنید؟

در صورتی که  هر یک از موارد زیر را مشاهده نمودید لازم است که سری به متخصص شنوایی بزنید و شنوایی خود را مورد ارزیابی قرار دهید. لازم به ذکر است که اکثر مردم می پندارند که کم شنوایی مربوط به بلندی صدا است، در صورتی که این گونه نیست و بیشتر به وضوح گفتار مربوط می‌شود. به این صورت که صدا را می‌شنوید، فقط متوجه نمی‌شوید که چه می‌گویند.

  • منزوی شدن به دلیل مشکلات شنوایی و دوری از فعالیت‌های اجتماعی
  • مشکل در دنبال کردن مکالمخ زمانی که دو یا چند نفر درحال صحبت کردن هستند
  • شاکی شدن همسایه‌ها از صدای بلند تلویزیون شما
  • استفاده زیاد از این دو جمله: "چی"، " تکرار کن"
  • فکر می‌کنید مردم آرام صحبت می‌کنند درحالی‌ که این گونه نیست
  • شنیدن حرف ها به صورت نامفهوم و ناواضح

به طور کلی افرادی که با افزایش سن، گوش آن ها دچار کاهش شنوایی می گردد و یا بر اثر صدمه و ضربه و یا حادثه به اختلالات شنوایی دچار می‌گردند، و همچنین نوزادانی که از ابتدا با مشکل شنوایی متولد می شوند، از جمله افرادی هستند که نیاز به سمعک دارند.

انواع سمعک ها

سمعک‌ها در انواع و مدل‌های گوناگون با طیف گسترده‌ای از کارکرد‌ها و ویژگی‌ها برای رفع نیاز‌های شنوایی دارند. سمعک در گوش یا پشت گوش قرار می‌گیرند. فن‌آوری سمعک مدام در حال پیشرفت است. سمعک‌های امروز از تکنولوژی دیجیتال استفاده می‌کنند. در واقع کامپیوتر‌هایی با فن‌آوری پیشرفته هستند که مدام در حال اصلاح یا توسعه هستند.

انواع سمعک از نظر سطح تکنولوژی عبارت از انواع زیر است:

  • سمعک پایه
  • سمعک متوسط
  • سمعک پیشرفته
  • سمعک عالی

از نظر شکل ظاهری انواع سمعک در دو دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شوند:

۱)سمعک‌های پشت گوش

۲)سمعک‌های داخل گوش

سمعک‌های پشت گوشی دو نوع دارند:

سمعک‌های پشت گوش که بلند‌گو در قسمت پشت گوش قرار می‌گیرد و سمعک‌های پشت گوشی که بلند‌گو داخل مجرای گوش قرار می‌گیرد.

سمعک های داخل گوش خود به چهار نوع تقسیم می‌شوند:

  • سمعک نا‌مرئی IIC
  • سمعک نامرئی CIC
  • سمعک داخل کانال (ITC)
  • سمعک داخل گوشی(ITE)

شنوایی‌شناس با انجام تست‌ها و ارزیابی علت کاهش شنوایی به شما مشورت لازم را جهت خرید سمعک مناسب خواهد داد. اکر ساکن پایتخت هستید یا برای خرید سمعک به این شهر سفر می‌کنید، خرید سمعک در دولت تهران را به‌خاطر داشته باشید.

خرید سمعک در دولت تهران

سمعک شما را به زندگی برمی‌گرداند

امروزه کم‌شنوایی درمان دارد‌ کاشت حلزون و سمعک دو گزینه اصلی برای رفع مشکل کم‌شنوایی هستند. سمعک کمک شایانی به افراد کم‌شنوا می‌کند، ارتباط آن‌ها را با محیط و اطرافیان برقرار می‌کند، شور و شوق را به کم‌شنوایان برمی‌گرداند. خرید سمعک در دولت تهران در کلینیک سمعک برتر را پیشنهاد می‌کنیم. خیابان شهید کلاهدوز را که حتما بلد هستید.

مراحل تجویز سمعک

  • معاینه گوش و ارزیابی نمودن شنوایی‌

اولین مرحله در تجویز نمودن سمعک، معاینه گوش و ارزیابی نمودن میزان شنوایی ‌است که توسط متخصصان شنوایی انجام می گیرد.

  • مشاوره جهت انتخاب نمودن سمعک مناسب

پس پشت سر گذاشتن مرحله قبل، چنانچه نتایج این آزمون‌ها نشان دهنده این باشند که شما به سمعک نیاز دارید، در مرحله بعدی شنوایی‌شناس درباره نیازهای شنوایی و سبک زندگی شما سوالاتی پرسیده و مطابق با آن، در مورد انواع سمعک از نظر شکل ظاهری و تکنولوژی‌های آن، به شما مشاوره می‌دهد. علاوه بر این، شنوایی‌شناس درباره قیمت سمعک، کمک هزینه سمعک بیمه‌های پایه و تکمیلی و مدارکی که برای استفاده از این کمک هزینه ها مورد نیاز است، شما را راهنمایی می کند. پس از آن، شما می‌توانید با توجه به نوع و میزان کم‌ شنوایی خود، سبک زندگی و نیازهای شنیداری و میزان بودجه‌تان جهت خرید سمعک، بهترین خرید سمعک در دولت را داشته باشید.

  • مرحله قالب‌گیری نمودن از گوش

بیشتر سمعک‌ها نیاز دارند که قبل از هر چیزی قالب‌گیری شود. قالب‌گیری از گوش‌ها، یکی از مهم ترین مراحل تجویز سمعک است. چرا که در صورتی که قالب‌گیری به‌درستی صورت نگیرد، سمعک عملکرد مطلوبی را به شما ارائه نخواهد داد.

  • تنظیم نمودن سمعک

پس از انجام مرحله قالب گیری، سمعک با توجه به نیازهای شنیداری‌تان برای شما تنظیم شده و به شما تحویل داده خواهد شد. ابتدا بررسی می‌شود که قالب یا سمعک به‌راحتی داخل یا پشت گوش شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این، تمامی موارد در رابطه با نحوه استفاده، نگهداری مناسب و شرایط گارانتی سمعک برای شما توضیح داده می‌شود. در نظر داشته باشید، چند روز طول می‌کشد که شما به سمعک‌تان عادت کنید. جهت تنظیم نمودن دقیق سمعک خود می توانید به کلینیک سمعک برتر در خیابان دولت مراجعه نمایید.

چرا افراد دارای کم‌شنوایی حتما می‌بایست از سمعک کمک بگیرند؟

از آن جا که شنوایی از مهم‌ترین حواس پنجگانه انسان است،  با رخ دادن کم شنوایی تغییرات زیادی در سیستم عصبی گوش و حتی مغز اتفاق می‌افتد. دلیل ضروری بودن سمعک برای افراد دارای مشکل شنوایی، به فیزیولوژی طبیعی بدن برمی‌گردد. با توجه به این که، مغز انسان از تمام اعضای بدن به صورت دائمی سیگنال‌های الکتریکی و حسی دریافت می‌کند. اگر هر کدام از این نشانه‌ها و سیگنال‌ها یک عضو از بدن کاهش یابد، مغز آن را به عنوان یک عضو اضافی شناسایی کرده و پدیده آتروفی رخ می دهد، به این معنا که بدن انسان خود‌به‌خود سلول‌هایی را که احساس می‌کند مورد نیاز بدن نیستند را از بین می‌برد.

 نکاتی که باید در انتخاب و خرید سمعک به آن دقت کرد؟

لازم است در نظر داشته باشید که اگر در انتخاب و خرید سمعک مناسب دقت کافی صورت نگیرد، فرد دچار تبعات منفی و زیان‌باری خواهد شد. در پروسه انتخاب نمودن سمعک نقش اصلی جهت راهنمایی و انتخاب سمعک،  بر عهده متخصص شنوایی‌شناس یا ادیولوژیست است و در نهایت انتخاب بر اساس مشاوره دریافت شده بر عهده فرد گذاشته می‌شود. در صورتوجود هر گونه ابهامی در زمینه خرید سمعک در دولت در جلسه مشاوره بطور کامل از متخصص شنوایی‌شناس بخواهید آن را برطرف نماید.

کلینیک سمعک برتر

خرید سمعک در دولت تهران از کلینیک سمعک برتر

در صورتی که نیاز به خرید سمعک دارید به کلینیک سمعک برتر به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید سمعک در دولت مراجعه نمایید. آزمایش‌های تخصصی شنوایی و اعصاب، تشخیص اختلال شنوایی فرد و جایگزین کردن آن با تکنولوژی مناسب توسط ادیولوژیست مجرب و همچنین قالب‌گیری و تنظیم دقیق سمعک از جمله مواردی است که در در این کلینیک صورت می گیرد. 

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید