خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

علت کم شنوایی در افراد چیست؟

علت کم شنوایی در افراد چیست؟

آیا می‌دانستید تمامی کم شنوایی‌ها فقط به خاطر پارگی پرده گوش و عفونت نیست؟ کم شنوایی مشکلی است که در هر سنی ممکن است بروز پیدا کند و زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهد. دلایل مختلفی می‌توانند سبب بروز این مشکل شوند.

ادامه مطلب

شنوایی سنجی در قیطریه

شنوایی سنجی در قیطریه

با اینکه یکی از اصلی‌ترین عوامل بروز کم شنوایی، افزایش سن تلقی می‌شود، اما این مورد تنها عامل کم شنوایی و اختلال شنیداری نیست و ممکن است این بیماری برای هرکسی ایجاد شود. به طور کلی حدود 25% افراد بالای 50 سال و نیمی از افراد بالای 80 سال، کم شنوایی را تجربه می‌کنند.

ادامه مطلب

آیا زدن سمعک باعث افزایش سرعت ناشنوایی می‌شود؟

آیا زدن سمعک باعث افزایش سرعت ناشنوایی می‌شود؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از مراجعین در هنگام خرید سمعک می‌پرسند این است که آیا با استفاده از سمعک، سرعت کم شنوایی آن‌ها افزایش می‌یابد؟ در پاسخ باید بگوییم که در واقع اینگونه نیست. در کل سمعک از پیشرفت کم شنوایی جلوگیری می‌کند، در صورتی که فرد مبتلا به بیماری‌هایی نظیر دیابت نباشد.

ادامه مطلب

شنوایی سنجی در شمال تهران

شنوایی سنجی در شمال تهران

اگر برای اولین بار در مورد شنوایی سنجی اطلاعات کسب می‌کنید و یا به شما توصیه شده که برای انجام آزمایش‌های شنوایی سنجی اقدام کنید؛ یکی از چالش‌های اصلی که با آن رو به رو خواهید شد، مراجعه به یک کلینیک شنوایی سنجی معتبر است که در کنار استفاده از دستگاه‌های استاندارد دارای کادر حرفه‌ای و مجرب است.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید