خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

درمان وزوز گوش سمعک برتر

وزوز گوش

سابق بر این وزوز گوش یا همان تینیتوس راه حلی نداشت. به هر دلیلی که (به جز موارد تومور و...) وزوز ایجاد شده بود، نظر پزشکان این بود که باید صدای وزوز را تحمل کرد. اما امروزه میدانیم که هر چند وزوز گوش بیماری نیست اما می تواند نشانه بیماری سرگیجه یا کم شنوایی باشد. امروزه روش های مختلفی را از لحاظ توانبخشی برای صدای گوش پیشنهاد می کنند اما بهترین روشی که انجام می شود روش ناچ تراپی و توانبخشی TRT و CBT است.

سمعک برتر

ادامه مطلب

صدای گوش

صدای گوش

صدای گوش یا همان وزوز گوش از نظر متخصصین گوش و حلق و بینی و مغز و اعصاب درمان ندارد. چراکه با دارو این صدا قطع نمی شود. موثرترین تکنیکی که تا به امروز در مرکز ارزیابی شنوایی سمعک برتر جهت درمان صدای گوش موثر بوده است، استفاده از سمعک های زیمنس در برخی از مدل ها است.

سمعک برتر, سمعک اتیکن, سمعک زیمنس

ادامه مطلب

عفونت قارچی گوش

عفونت قارچی گوش

به طور معمول، در عفونت قارچی، گوش شروع به قرمز شدن می کند و پوست قسمت بیرونی گوش پوسته پوسته می شود. ممکن است شروع به خارش کند و کاملاً ناراحت کننده شود. ممکن است متوجه ترشحاتی شوید که از مجرای گوش خارج می شود.

ادامه مطلب

نمایندگی سمعک زیمنس

نمایندگی سمعک زیمنس

دفتر ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک برتر به عنوان نمایندگی سمعک زیمنس آلمان در تهران است. سمعک برتر نمایندگی فروش سمعک زیمنس واقع در تهران یعنی نمایندگی سمعک زیمنس در شمال شرق واقع در خیابان شریعتی و نمایندگی سمعک زیمنس در مرکز واقع در گاندی شمالی، است.

سمعک برتر, سمعک زیمنس, نمایندگی سمعک زیمنس

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید