خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

دلایل کم شنوایی نوزاد چیست؟

دلایل کم شنوایی نوزاد

شاید تصور کنید که مشکل کم شنوایی در نوزادان و کودکان غیرممکن باشد و این مشکل تنها به بزرگسالان و سالمندان اختصاص دارد؛ با این حال باید به این موضوع اشاره کنیم که بر اساس تحقیقات انجام شده، حدود ۳۵۰۰ نوزاد تازه متولد شده در سال کم شنوا هستند که عدد بسیار بزرگی است.

ادامه مطلب

درمان وزوزگوش با ماسکر

درمان وزوزگوش با ماسکر

Tinnitus یا همان وزوزگوش، اختلالی است که در آن فرد اصوات مزاحمی را می‌شنود که وجود خارجی ندارند. این مشکل در بسیاری از مواقع همراه با کم شنوایی بروز پیدا می‌کند و زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. وزوزگوش به طور مستقل یک بیماری محسوب نمی‌شود بلکه نشانه‌ای از یک بیماری دیگر یا مشکلی در بدن بیمار است. ادامه …

ادامه مطلب

گرفتگی گوش

علل گرفتگی گوش و درمان آن

گرفتگی گوش باعث به هم خوردن تعادل فشار هوا در گوش میانی و همچنین بروز اختلال در عملکرد شیپور استاش می‌شود. عوامل مختلفی می‌توانند این مشکل را ایجاد کنند، از عفونت گوش میانی گرفته تا انواع ویروس و باکتری که موجب کیپی یا گرفتگی گوش می‌شوند.

ادامه مطلب

راه موثر سالم ماندن سمعک در رطوبت

راه های موثر سالم ماندن سمعک در رطوبت

رطوبت می‌تواند برای سمعک شما بسیار آسیب آفرین باشد. زندگی در مناطقی با آب و هوای شرجی و مرطوب، تعریق زیاد و هوای سرد زمستانی می‌تواند باعث ورود رطوبت به سمعک و آسیب زدن به قطعات آن شود. در نتیجه بسیاری از مراجعین این سوال را از ما می‌پرسند که راه موثر سالم ماندن سمعک در رطوبت چیست؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش را بیابید.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید