خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

جدیدترین سمعک نامرئی

جدیدترین سمعک نامرئی

تحقیقات نشان داده اند، برخی از افرادی که از کم شنوایی رنج می­برند تنها به دلیل آشکار بودن سمعکشان از آن استفاده نمی­کنند و فرایند درمان خود را به تعویق می­اندازند. این موضوع با ورود سمعک های نامرئی به بازار تا حد زیادی رفع شده است.

ادامه مطلب

درمان صدای گوش در کلینیک سمعک برتر

درمان صدای گوش

صدای گوش یا همان وزوزگوش یکی از اختلالات ناشی در قسمت شنوایی است که حدود 15 تا 20 درصد مردم را درگیر خود می­کند. این مشکل در مردان شایع تر است. وزوزگوش خود یک بیماری محسوب نمی­شود بلکه یک نشانه از وجود بیماری هایی در بدن انسان است.

ادامه مطلب

خرید سمعک در پاسداران

خرید سمعک در پاسداران

ممکن است خود یا عزیزانتان به مشکل کم شنوایی مبتلا باشید. این بیماری محدودیت های بسیاری را در ارتباطات اجتماعی و انجام فعالیت­های روزمره به وجود می­آورد که خوشایند نیست. راه های درمانی بسیاری برای درمان افت شنوایی ارائه شده است که یکی از بهترین و موثرترین آنها، استفاده از سمعک است.

ادامه مطلب

خرید سمعک اتیکن در شریعتی تهران

خرید سمعک اتیکن در شریعتی

یکی از مشکلاتی که امروزه بسیاری از سالمندان یا حتی کودکان و سایر قشر جامعه ممکن است با آن مواجه شوند؛ کم‌شنوایی یا ناشنوایی است. مبتلا شدن به کم‌شنوایی یا ناشنوایی دلایل زیادی دارد. برای مثال ممکن است فردی از بدو تولد مشکل شنوایی داشته باشد یا فرد دیگری طی یک حادثه به این عارضه دچار شود.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید