خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، بالاتر از مترو شریعتی، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، پلاک ۱۷ واحد ۱

021-22909216

خرید سمعک در خیابان دولت تهران

خرید سمعک در خیابان دولت تهران

مجبور نیستید در دنیایی از سکوت یا اصوات مبهم زندگی کنید. به هر دلیل از دلایل مختلف بروز کم‌شنوایی، دچار کاهش شنوایی یا اختلال در شنیدن شده‌اید، بهتر است تا کم‌شنوایی شما پیشرفت نکرده، به فکر درمان باشید تعدادی از انواع کم‌شنوایی با دارو یا جراحی بهبود خواهند یافت.

ادامه مطلب

شنوایی سنجی در دولت تهران

شنوایی سنجی در دولت تهران

حس شنوایی همانند حواس دیگر برای زندگی آدمی یک ضرورت است. اهمیت این حس را افرادی می فهمند که دچار کم شنوایی یا حتی ناشنوایی هستند. علاوه بر این که شنیدن صداهای اطرافیان و هر آن چه که در پیرامون ما هست از طریق شنوایی امکان پذیر است، این حس در رشد زبان و تکلم فرد هم نقش اساسی دارد.

ادامه مطلب

خرید سمعک اتیکن در میرداماد

خرید سمعک اتیکن در میرداماد

استفاده از سمعک یکی از راهکارهای رایج برای رفع مشکل کم شنوایی به شمار می رود. سمعک ها، دستگاه های بسیار کوچکی هستند که در پشت یا درون گوش های فرد قرار داده می شوند و با دریافت صداها و تقویت آن، شنیدن راحت و بدون مشکل را برای بیماران امکان پذیر می کنند.

ادامه مطلب

شنوایی سنجی در ظفر

شنوایی سنجی در ظفر

گوش یکی از مهم‌ترین ارگان‌های بدن است که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به سلامت آن توجه ویژه‌ای داشت. در صورتی که سلامت گوش به خطر بیفتد، با مشکلات زیادی از قبیل کم شنوایی و ناشنوایی، سرگیجه، عدم تعادل، خارش و وزوز و… مواجه خواهید شد.

ادامه مطلب

سمعک برتر آماده ارائه خدمات شنوایی سنجی به شما همراهان گرامیست.

. آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم...
Close and go back to page
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت نزد مدیریت سمعک برتر محفوظ می‌باشد.
طراحی وب
همین الان تماس بگیرید